Sluit

Parade Partner worden?

Cultureel ondernemerschap is al meer dan 30 jaar sterk verweven in het DNA van De Parade. Direct sinds haar oprichting is De Parade zelfstandig en bewust onafhankelijk van structurele subsidie. Vanuit deze positie zoeken we naar samenwerkingsverbanden met andere bedrijven en organisaties. Dit zijn samenwerkingen met horecapartners zoals Grapedistrict, Brand/Heineken en Hendricks Gin. Soms zijn het minder voor de hand liggende partners zoals een schoonmaakmiddel (Glorix), een advocatenkantoor (Ekelmans en Meijer) of een zonnebrillenmerk (Persol).

Uitgangspunt is altijd dat er een wederzijdse toevoeging moet bestaan tussen De Parade en de nieuwe partner. Uiteraard moet het ook voor onze (kritische) bezoekers iets bijdragen. Deze ingrediënten maken een gezamenlijke investering voor alle partijen interessant, geloofwaardig en, zeker net zo belangrijk, leuk.

De Parade biedt een breed scala aan mogelijkheden, zoals zichtbaarheid op het terrein, in de Paradekranten en online (website, FB, Instagram, nieuwsbrief). Ook hospitality behoort tot de mogelijkheden.

Kerngetallen

  • Tussen de 270.000 en 320.000 bezoekers per tournee
  • Tournee van 64 dagen in juni, juli en augustus
  • Vijf grootste steden van Nederland; Eindhoven, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam
  • FB: meer dan 52K ‘likes’
  • Insta: 11.300 volgers
  • Nieuwsbrief – 36.000 abonnees
  • Gemiddeld aantal (unieke) bezoekers per maand van de website (gemeten over de laatste 3 maanden): 102.800
  • Percentage terugkerende bezoekers voor de website (gemeten over de laatste 3 maanden): 41,4%

De gemiddelde bezoeker van de Parade

  • HBO niveau
  • Cultureel geïnteresseerd
  • Bezoekt de Parade meerdere malen per jaar
  • Tussen de 30 en 40 jaar
  • Vrouw

Iedere samenwerking is maatwerk. Neem voor meer informatie over de Parade, haar bezoekers en mogelijkheden voor samenwerking contact op via eefje@mobilearts.nl of nils.mevius@gmail.com