-
Hoe duur is de WinterParade?
Kijk bij Kaartverkoop voor alle informatie.
-
Ik heb een vraag over de kaartverkoop.
Kijk bij Kaartverkoop voor alle informatie.
-
Hoe kom ik op de WinterParade?
De ingang van het terrein bevindt zich op Tolhuisweg 3, 1031 CL Amsterdam. Je kunt de locatie het best te voet, met de fiets of met het openbaarvervoer bereiken vanwege de beperkte parkeergelegenheid. Houd rekening met de ponttijden naar Buiksloterweg (F3). Kijk bij Locatie voor meer informatie.
-
Kan ik parkeren bij de WinterParade?
De parkeergelegenheid is erg beperkt in de buurt van het terrein, dus raden wij aan om te voet, met de fiets of het openbaarvervoer het evenement de bezoeken. Voor de ingang kan je je fiets/scooter parkeren.
-
Hoe laat opent en sluit de WinterParade?
De WinterParade is elke dag van 16.00u tot 23.00 open. Het evenement vindt plaats tussen 22 dec t/m 30 dec. Op 25 dec (eerste kerstdag) is de WinterParade gesloten.
-
Kan ik op de WinterParade contant betalen?
Nee, je kunt op de WinterParade alleen met pinpas, telefoon of app betalen.
-
Is de WinterParade toegankelijk voor rolstoelen?
De WinterParade is een buitenfestival in de Tolhuistuin. Het programma wordt gepresenteerd in authentieke theatertenten die meestal alleen via een trap toegankelijk zijn. Onze medewerkers ter plekke zijn je echter graag behulpzaam om je de tenten in of uit te helpen. Meld je bij de portiers bij de ingang van het terrein en zij helpen je verder. Op de Parade bevindt zich een invalidentoilet.
-
Wat is er te eten op de WinterParade?
Kijk bij Eten en drinken voor alle informatie.
-
Serveren jullie ook vegetarische/vegan/glutenvrije gerechten?
Ja, alle drie! Kijk bij Eten en drinken voor meer informatie over het eten en drinken op de WinterParade.
-
Mag ik eigen drankjes en hapjes meenemen naar de WinterParade?
Meenemen en nuttigen van eigen consumptie is niet toegestaan, je kan worden gecontroleerd.
-
Ik heb een vraag die niet op deze pagina staat, hoe kan ik dan contact opnemen?
Voor algemene vragen kun je mailen naar info@mobilarts.nl. Mocht je dringende vragen hebben kun je telefonisch contact opnemen via 020-2386393 (ma t/m vr van 10.00u tot 17.00u) of 06-57653171 (op festivaldagen tussen 15.30u en 22.00u).
-
Mag ik een paraplu meenemen op het terrein?
Ja.
-
Kan ik overdekt zitten op het terrein?
Ja, op het terrein zijn twee locaties beschikbaar waar je overdekt kunt genieten van een heerlijke kop warme chocomelk of glühwein. Bovendien bieden de theatertenten ook beschutting tegen regen.
-
Is er ook een kinderprogramma op de WinterParade?
Nee er is geen specifiek programma voor kinderen op de WinterParade. Maar er zijn wel verschillende activiteiten op het terrein die leuk zijn voor kinderen. Zo is er bijvoorbeeld een levende kerststal, een muizencircus (geen echte muizen) en is het mogelijk om deel te nemen aan de kerstwandeling. Daarnaast is er een kerstmarkt, bak je je eigen poffertjes bij Au Gwen Marie en zijn de Snoepmeisjes er met allerlei lekkernijen. Kortom, er is genoeg te beleven voor alle kinderen.
-
Ik ben te laat voor de voorstelling, kan ik nog naar binnen?
Nee, na aanvang van de voorstelling is er geen toegang meer mogelijk. Houd ook rekening met de pontdienst bij je reisplanning om te voorkomen dat je voor een dichte theatertent staat.
-
Ik heb al een kaartje voor een voorstelling, moet ik dan ook nog toegang terreinkaarten kopen?
Ja, zonder een geldig terreinkaartje is toegang tot het terrein niet mogelijk, zelfs als je al kaarten hebt voor een specifieke voorstelling.
-
Moet ik mijn ticket printen?
Nee dat hoeft niet. Je kunt de tickets tonen op je telefoon, wij scannen de code op je ticket. Een foto van een ticket of de code is geen geldig toegangsbewijs.
-
Ik heb net een kaartje gekocht, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Het duurt soms even voordat de bevestigingsmail in je mailbox verschijnt. Controleer voor de zekerheid ook even je spambox. Heb je nog steeds geen mail ontvangen? Neem dan contact op met de kassa: kassa@mobilarts.nl 020 - 2386 393 (ma t/m vr van 10.00u tot 17.00u) 06 – 5765 3171 (vanaf 22 dec tussen 15.30u en 22.00)
-
Mag ik foto’s maken op het terrein?
Foto’s maken voor eigen gebruik mag natuurlijk. Fotografen die in opdracht, voor professioneel gebruik, foto’s willen maken, vragen we vooraf toestemming te vragen aan daan@mobilearts.nl. Wij beslissen per aanmelding of we akkoord gaan met het verzoek en hoe we omgaan met beeldgebruik. Hetzelfde geld voor filmen op de WinterParade.
-
Mag ik foto en video- opnames maken tijdens de voorstelling?
Nee, gebruik van video, foto- en geluidsapparatuur is tijdens de voorstellingen niet toegestaan.
-
Wat is het verschil tussen de Parade en de WinterParade?
De WinterParade is een kleinere versie van de Parade, maar dan in een winters jasje gestoken. Verwacht knusse tenten, de silent disco, warme glühwein, kerstmarkt en verrukkelijk winters eten. Voor meer info kun je de pagina ‘’Wat is de WinterParade’’ bezoeken.