• No Dutch Required
  • Tienerproof
Stad
  • Eindhoven
  • Den Haag
  • Utrecht
  • Amsterdam
De Wereld van de Parade – Parade come-back – vrijdag
Gershwin & Kim Karssen

vrijdag 13 oktober

De Wereld van de Parade – Parade come-back – zaterdag
GLITTER & King Sisters

zaterdag 14 oktober

De Wereld van de Parade – november
met o.a. Annica Muller

30 november & 1 december

De Wereld van de Parade – Valentijnsdag
programma later bekend

woensdag 14 feb

De Wereld van de Parade – februari
programma later bekend

16 & 17 februari

De Wereld van de Parade – maart
Teunie de Brouwer & JOSH&ROBS

22 & 23 maart

De Wereld van de Parade – april
programma later bekend

19 & 20 april

De Wereld van de Parade – mei
programma later bekend

24 & 25 mei

De Wereld van de KinderParade
programma later bekend

25 mei

De Wereld van de Parade – Parade come-back – vrijdag
Gershwin & Kim Karssen

Speeltijden

vrijdag 13 oktober

Terug naar Prinsenplein | Gershwin Bonevacia & Podium Mozaïek
Gershwin Bonevacia gaat op zoek naar de tienjarige Gershwin; ‘Gush’: wie Gush was, hoe Gush heeft bijgedragen aan Gershwin en waar de gevoelsmatige ontstane afstand vandaan komt. In deze zoektocht stuit Gershwin op allerlei trauma’s, scheve verhoudingen en taboes. Terug naar Prinsenplein is een onderzoek naar het verleden, familiebanden en het kind-zijn. Tegelijkertijd is het een ode aan de jonge onbevreesde ik-figuur en een verwoede poging om die terug te vinden in de volwassen Gershwin.

“het halfuur waarin hij nader tot zijn jongere ik komt, vliegt voorbij: zijn vertelling betovert.”
★★★★★ NRC

Don’t rain om my paREET | Kim Karssen / Frascati Producties
In deze absurdistische show duiken we in Kims hoofd: een overdruk hoofd waarin alles alle kanten opvliegt en iedere seconde een existentiële vraag oppopt die beantwoord moet worden. Ze flirt met stand-up en heeft de godsonmogelijke wens eindelijk een sociaal wenselijke voorstelling te maken. Dit kan maar één ding betekenen: alles gaat gruwelijk uit de bocht vliegen.

“Kim Karssen is een stuiterbal op het podium, met een schaamteloos en volstrekt authentiek verhaal”
★★★★ de Volkskrant