Tegoedbon

Digitaal tegoed

Wanneer je gekochte kaart ruilt of annuleert en geld terug krijgt, ontvang je dat in de vorm van een digitaal tegoed.Het digitale tegoed is te gebruiken voor voorstellingen op de Parade, de Wereld van de Parade en voor onze merchandise in de winkel op de Parade (niet in de online shop). Na aankoop ontvang je een aparte e-mail met de tegoedbon als bijlage.

Bekijk ook ons restitutiebeleid.

Vragen over de tegoedbon
  • Hoe koppel ik mijn tegoedbon aan mijn account?

    Als je een account hebt of aanmaakt, kun je het tegoed bewaren en gebruiken:
    1. Ga naar www.deparade.nl en klik rechtsboven op het winkelmandje.
    2. Log in met je gegevens of registreer een nieuw account.
    3. Klik linksboven op ‘mijn account’ en kies in het menu voor ‘cadeaukaarten’.
    4. Vul de code van je tegoedbon in en klik op ‘toevoegen’.

    Let op: Voor de aanschaf van een ParadePas is een account verplicht. De pas wordt namelijk gekoppeld aan een uniek e-mailadres.

  • Kan je ook zonder account betalen met digitaal tegoed?

    Je kunt het tegoed ook gebruiken zonder in te loggen. Tijdens het afronden van je bestelling kies je dan simpelweg voor ‘betalen met cadeaubon’ als betaalmethode. Voer de code in en het bedrag wordt verrekend met je aankoop. Je kunt een deel of het hele bedrag gebruiken.

  • Hoe lang is het digitale tegoed geldig?

    Digitaal tegoed is 2 jaar geldig vanaf de aankoopdatum. Het tegoed is niet inwisselbaar voor contanten.

  • Waar check ik de geldigheid en saldo van tegoed?

    Als je de tegoedbon koppelt aan je account kan je onder ‘cadeaubonnen’ in ‘mijn account’ het huidige saldo terugvinden.

  • Is de tegoedbon te gebruiken op het terrein van de Parade?

    Zeker. Je kunt de tegoedbon gebruiken bij de entree kassa om toegang terreinkaarten te kopen of bij de centrale kassa (de Kiosk) op het paradeterrein. De tegoedbon is niet bij de theatertenten van de artiesten te gebruiken als betaalmiddel voor het kopen van theaterkaarten. Vergeet je code niet mee te nemen of koppel deze alvast aan je account.

  • Ik krijg een foutmelding na betalen met mijn tegoedbon. Wat moet ik doen?

    Gaat er iets mis tijdens het betaalproces met je tegoedbon en ontvang je geen e-tickets per e-mail? Het bedrag staat na een paar uur weer op je tegoedbon, probeer het later nog eens. Of neem contact op via kassa@mobilearts.nl of bel naar 020 2386393.

  • Mijn vraag staat er niet tussen.

    Stuur een mailtje naar kassa@mobilearts.nl of bel naar 020 2386393.