Algemeen

Bezoekers­informatie

Locaties

Zakelijk

Kaarten ruilen of annuleren

Vanaf 1 juni 2024 hanteren wij een ruil- en restitutiebeleid. Kaarten koop je rechtstreeks bij de Parade. Dit kan online op www.parade.nl, bij de ingang van de Parade, op het terrein bij de Kiosk (onze centrale kassa) en bij de theatertenten van de voorstellingen.

Weet waar je koopt
Om het risico op doorverkoop van tickets tegen woekerprijzen en risico op aanschaf van ongeldige tickets zo veel mogelijk te beperken, worden er alleen tickets verkocht via onze eigen kanalen. Mocht je geen tickets kunnen bemachtigen, pas dan goed op bij aanschaf van derden. Meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.

Kaarten ruilen

Het ruilen van kaarten naar een andere dag of tijd is kosteloos en kan tot 60 minuten voor aanvang. Indien de prijs voor de kaarten van een alternatieve voorstelling hoger ligt, dien je bij te betalen. Indien de prijs lager ligt, ontvang je het verschil niet terug en blijft de oude prijs ook gelden voor de nieuwe voorstelling.

Wens je hier gebruik van te maken, mail dan naar kassa@mobilearts.nl onder vermelding van je transactienummer. Geef in je mail aan voor welke dag/tijd/voorstelling je de kaart(en) wilt omruilen.

Kaarten annuleren

Er vindt geen restitutie plaats van kaarten. Ook niet in geval van te laat komen, verlies, diefstal of als je geen gebruik meer wenst te maken van de kaarten. In het geval dat je geen gebruik wilt maken van je gekochte kaarten, kunnen wij de waarde van de kaarten omzetten in een digitaal tegoed. Hiervoor brengen wij €1.50 administratiekosten in rekening. Het digitaal tegoed is 2 jaar geldig. Meer informatie over tegoeden vind je op Parade Cadeaubonnen.

Wens je hier gebruik van te maken, mail dan naar kassa@mobilearts.nl onder vermelding van je transactienummer.

Geld terug

Toch liever het geld terug op je rekening ontvangen? Dan betaal je € 2.50 administratiekosten. Het geld wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee de kaarten zijn gekocht.

Wens je hier gebruik van te maken, mail dan naar kassa@mobilearts.nl onder vermelding van je transactienummer.

  • Hoe werkt een digitale tegoed?

    Als je geen gebruik meer wenst te maken van je kaarten, boeken wij het bedrag – minus administratiekosten – terug in je account als persoonlijk tegoed in de vorm van een digitale cadeaubon. Dit tegoed is 2 jaar geldig en kan – ook in delen – gebruikt worden voor de aankoop van kaarten. Vul bij je online bestelling de unieke code van je voucher in om je tegoed in te zetten. Meer informatie vind je op Parade Cadeaubonnen.

  • Waarom brengen jullie administratiekosten in rekening?

    Het retourneren van kaarten brengt diverse administratieve handelingen met zich mee. Dit omvat het annuleren van de oorspronkelijke transactie, het verwerken van de terugbetaling, en het bijwerken van onze boekhouding. Daarnaast maken wij kosten aan betaaldienstverleners bij verwerkte transactie, inclusief terugbetalingen. Ons team staat altijd klaar om je te ondersteunen met vragen en problemen rondom je bestelling. Deze persoonlijke service willen wij blijven bieden, en de administratiekosten dragen bij aan het mogelijk maken hiervan.

    Heb je hier toch nog vragen over, neem dan contact op met kassa@mobilearts.nl.